21-02-2020 / Wie is Conclusion Mission Critical? / Claire Vreeburg
Teamlead Royal FloraHolland

Een week in het leven van...

De eerste maand van 2020 is inmiddels voorbij; en daarmee ook de eerste maand van Conclusion Mission Critical op twee locaties (Utrecht en Amsterdam) én ruim 50 nieuwe medewerkers. Een mooie verandering en uitbreiding voor Conclusion Mission Critical en haar medewerkers. Hoe werd deze verandering ervaren door collega Claire Vreeburg en had dit effect op haar werkzaamheden als kersverse teamlead? Claire neemt je een week mee…

 

Royal FloraHolland, de grootste bloemenveiling ter wereld

Als teamlead voor onze klant Royal FloraHolland ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de operationele processen. Een erg drukke, maar leuke en afwisselende baan. Een baan waarbij je zowel in contact bent met je team als met de klant.

 

Met de toevoeging van locatie Amsterdam aan Conclusion Mission Critical denk ik samen met het Management Team mee over het soepel verlopen van de samenvoeging. Mijn teams én de klant, Royal FloraHolland, mogen immers geen ‘last’ hebben van deze overgang. Een nieuwe locatie en extra collega’s betekent ook meer expertise en verschillende manieren van werken. Het is erg leuk om te zien dat er allerlei initiatieven zijn om samen te werken en van elkaar te leren. Dit allemaal om de diensten voor onze klanten nog meer te verbeteren. Hoe dat er uitziet?

Hoe ziet mijn week eruit?

Deze week heb ik bijvoorbeeld overleg gehad over het risicomanagement. Hoe hebben we dat ingeregeld in Amsterdam en hoe is dat geregeld in Utrecht? Hoe gaan we dit samenbrengen als één? Ook ter voorbereiding van de aanstaande ISO-certificering. Daarnaast hebben we een sessie gepland om kennis en ervaring te delen met projectmanagers van beide locaties én gaan alle procesmanagers samen de roadmap processen/kwaliteit 2020 bepalen.

 

Naast het soepel laten verlopen van de samenvoeging, gaat mijn werk natuurlijk ook gewoon door. Zo bereid ik aan het begin van de week verschillende overleggen voor. Deze week is er een inhoudelijk overleg met service management van Conclusion Application Innovation om een goede aansluiting te houden tussen strategische, tactische en operationele processen. We werken immers binnen het ecosysteem van Conclusion samen voor onze klant Royal FloraHolland.

 

Het volgende overleg is met team operationele processen. Wie doet wat deze week en wat kunnen we verbeteren voor onze klant en hoe kunnen we dit goed afstemmen? In mijn laatste overleg van deze week, ja het zijn er nogal wat, bespreken alle managers in Amsterdam alles m.b.t. onze klant. Wat speelt er en waar kunnen we elkaar helpen?

 

En dan zit mijn week al aardig goed vol zou je denken. Klopt. Maar naast teamlead ben ik ook HR verantwoordelijke voor het Infra Server team. Dat betekent allerhande HR vragen beantwoorden, uren controleren (zoals ik dat ook doe voor de andere teams) maar ook zorgen voor relevante communicatie en activiteiten voor het team.  Zoals onlangs nog de terugkoppeling van het medewerkerstevredenheidsonderzoek en het organiseren van een teamborrel. Want ja, ook daar houd ik mij graag mee bezig 😊.

CONTACT MET DE KLANT MAAKT DE WEEK COMPLEET

Om mijn week compleet te maken heb ik contact met onze klant over de operationele processen. Wat is er gaande bij de klant en hoe kunnen wij dingen aanpassen om hierop aan te sluiten? Dit overleg is een on-going proces waarin we samen optrekken. Zoals Royal FloraHolland het zelf mooi verwoord ‘van eiland naar wij-land’.

 

Al met al dus een drukke maar erg leuke en uitdagende baan bij een leuk en gezellig bedrijf waar ruimte is voor je eigen ideeën en iedereen zichzelf kan zijn.

Media
Meer weten over onze 24x7 Mission Critical IT diensten?
KLIK HIER
Lees hier meer over onze klanten en diensten