Service Integration and Management (SIAM)

Het aantal serviceleveranciers waar uw business mee werkt blijft maar toenemen, door o.a. migraties naar de Cloud en gebruik van specifieke SaaS-oplossingen. Hoe zorgt u ervoor dat u het overzicht behoudt terwijl de governance, zekerheid en management van de omgeving consistent blijft?

 

SIAM (Service Integration and Management) is gericht op een multi-supplier omgeving en biedt een “end-to-end" oplossing voor het integraal oplossen van governance, zekerheid en management binnen een IT-landschap. Zonder onderscheid te maken tussen externe en/of interne leveranciers. Hierdoor heeft u een enkel punt van zichtbaarheid en controle over het servicemanagement en de levering van alle services die worden geleverd door leveranciers.

 

Met SIAM-as-a-Service bieden wij u een ‘end-to-end’ oplossing en nemen wij hierin de integrator rol op ons waarmee de delivery van services voor meerdere leveranciers wordt gekanaliseerd. Dit zorgt voor een effectieve en efficiënte coördinatie, integratie, samenwerking, interoperabiliteit en levering.

 

Enkele activiteiten die worden uitgevoerd als onderdeel van de dienst:

  • Realisatie benodigde governance voor de dienst uit naam van de klant: OLA’s, werkafspraken, afstemming
  • Inzicht creëren: reporting en advies
  • Regievoering op operationele processen
  • CSI
  • Monitoring en bewaking van de complete dienst
  • 24x7 uur onsite