22-12-2017 / nieuws / Wim Merlijn

Lijstjes, daar zijn ze weer

Ieder jaar weer een lijstje van de beste sporters, de mooiste liedjes of de beste televisie programma’s. Op zich houd ik wel van lijstjes. Je kan op basis van lijstjes je eigen jaar overdenken. Een jaar waarin ik een nieuwe start heb gemaakt, een jaar met vallen en opstaan. Dit jaar ben ik gestart bij Conclusion Mission Critical waarbij ik nieuwe klanten, of beter gezegd relaties, mag verwelkomen. Dat klinkt anders als Accountmanager, toch? Ik zeg dat bewust omdat wij, met de hoogste vorm van dienstverlening die je kunt bedenken, dienstbaar willen zijn naar onze relaties. Zij moeten zich bij ons veilig voelen. De infrastructuur, de applicatieketen en het proces moeten bij ons veilig zijn. Maar ook de mens, als collega of bij onze relatie, moet zich bij ons prettig voelen.

 

Voor onze relaties geldt dat ‘downtime geen optie is’, ‘doorstroom cruciaal is’ of ‘elke seconde telt’. Onze relaties vertrouwen op onze dienstverlening. Zij laten ons toe in de kern van hun primair proces en de dienstbaarheid die wij hierbij tonen zorgt ervoor dat wij nooit en te nimmer dit vertrouwen mogen beschadigen. Samen zorgen we ervoor dat de operatie door blijft gaan (IT-services) en helpen elkaar met continu verbeteren en vernieuwen (IT-transformatie).  

 

Eigenlijk maken wij met onze relaties onderdeel uit van een team. Een team waarin de relatie centraal staat, maar zij niet kan winnen zonder onze dienstbaarheid, onze toeleveranciers, de toeleveranciers van de klant of andere werkmaatschappijen van Conclusion. Zo creëren we gezamenlijk een ecosysteem waarin alles opgesloten zit om een succesvol team samen te stellen, en zo onze hoge standaard voor Maatschappij-kritische Applicatieketens te bieden.

 

Bij Conclusion Mission Critical is er alles aan gelegen het primaire proces van onze relatie niet te verstoren. We willen verstoringen zoveel mogelijk voorkomen. En mocht dat onverhoopt niet lukken moeten ook wij op elkaar kunnen vertrouwen. Ik heb enorm respect voor mijn collega’s van het Operations Center waar Mission Critical beheerders, Customer Succes Managers, Mission Critical Engineers, Architecten, et cetera 7 x 24 uur als team paraat staan en volledig op elkaar kunnen vertrouwen.

 

Zij zorgde er voor dat wij in het lijstje bij Giarte  een 100% aanbeveling hebben gekregen. Zij zijn diegene die onze dienst ‘Nachtrust as a Service’ invulling geven. Ook tijdens de aankomende feestdagen. Voor u.

 

Afgelopen week werd bekend dat Conclusion het erg goed gedaan heeft in het lijstje van beste werkgevers in 2017. Het jaar overdenkend ben ik trots onderdeel uit te mogen maken van dit ecosysteem en dat ik mag werken met de mooie relaties die we het afgelopen jaar bij Conclusion hebben mogen verwelkomen.

 

Ik wens u en uw eigen ecosysteem van familie, vrienden, collega’s en andere naasten mooie dagen en een geweldig 2018. En vertrouw een beetje op elkaar.

Wim Merlijn
Voor uw Nachtrust as a Service Bel Wim Merlijn +31(6) 22 74 95 69